Verzendkosten België en Nederland

Voor de bestelling binnen Nederland, wordt een toeslag berekend van € 5.00 ex. BTW

Voor de bestelling naar Belgie, wordt een toeslag berekend van € 8.50 ex. BTW

Voor overige landen graag contact opnemen met de klantenservice.


Hoevaak betaal ik voor het bezorgen?

U betaalt per bestelling eenmaal een bijdrage in de bezorgkosten, ongeacht het aantal bestelde artikelen.
Ook als uw bestelling in delen wordt bezorgd, betaalt u maar eenmaal bezorgkosten.

U kunt uw bestelling ook bij ons komen afhalen.INNSBRUCKSWEG 40. 3047 AH ROTTERDAM


Voorraadstatussen 

Op Voorraad

Het product is leverbaar uit eigen voorraad. U kunt de totale voorraad van het product bekijken.
Wanneer u het product voor 18.00 uur besteld en betaald, kunt u het product binnen 48 uur in ontvangst nemen.

Niet op Voorraad

Het product is niet leverbaar uit voorraad. Het product staat al in bestelling bij onze leveranciers.
Zodra de producten binnen zijn zal de vooraad aangepast worden op de webshop.


Bestelling  

De procedure voor het bestellen in onze winkel loopt als volgt:

- de producten uitkiezen en in de winkelmand plaatsen

- de winkelmand openen

- afronden

- uw persoonlijke gegevens invullen (bestelstap 1)

- een manier van betaling kiezen (bestelstep 2)

- uw bestelling bevestigen (bestelstap 3)

- op de bestelbevestiging wachten (bestelstap 4).


RMA Formulier en informatie 

EMC staat achter haar producten en klanten. Mocht het voorkomen dat een product niet functioneert of niet naar uw wens is
zullenwij ervoor zorgen dat u zo spoedig mogelijk een nieuwe product ontvangt. of uw geld terug krijgt door middel van een Creditnota/tegoedbon.


Aanspraak maken op Garantie:

RMA indiennen kan na het inloggen op uw account via Mijn Account -> Mijn retouraanvragen 

kunt u de aanvraag voor een nieuwe RMA indienen. De RMA team zal vervolgens onderzoeken of het onder garantie valt.

- Fabrieksfout (DOA, Dead on Arrival)

- Fysieke schade aan het pakketje

Mocht het zijn dat uw pakketje beschadigt is of uw pakketje geopend is dan raden wij u aan om foto’s te nemen van het pakketje en de beschadigde producten.

Wij zullen dit tonen aan de transporteur.Dit wordt alleen vergoed als er op dezelfde dag een melding is gemaakt via de email.


RMA Regels van E.M.C.


-       Alle producten dienen in de originele Seal retour te worden gestuurd

-       producten zonder ons logo ‘ E-NL /EMC worden niet in behandeling genomen

-       Pakketten zonder een volledig ingevulde RMA formulier worden niet in behandeling genomen. ( Duidelijke klachtomschrijvingen)

-       het verpakken van uw rma,diefstal of tracerings problemen vallen onder uw verantwoordelijkheid.

        Het pakket kan meteen na de RMA aanvraag ingediend te hebben terug gestuurd worden. Dit dient wel met track en trace en aangetekend te gebeuren,


Samsung Service Pack Schermen: 

Samsung Service Pack schermen behouden alleen hun garantie als ze niet gemonteerd zijn, mits dit door een Samsung Service Point is gemonteerd

Wij raden u aan om de schermen vooraf te testen ! (let op: Geen gemonteerde / afgeplakte en of beschadigde LCD’s terug sturen,!)

Helaas kunnen wij geen garantie geven op GEMONTEERDE Samsung Schermen deze vallen niet meer onder GARANTIE!


Verkeerde product besteld of ontvangen 

Als u een verkeerde product hebt besteld dan kunt u deze terugsturen op eigen kosten. Dit product moet de originele verpakking hebben.

Wij zullen deze dan controleren en vervolgens een creditnota aanmaken.

Als u het verkeerde product hebt ontvangen dan zullen wij op eigen kosten het product vervangen.

In de volgende gevallen kunt u aanspraak maken op garantie :

-       Fabrieksfout

-       verkeerde product ontvangen.

-       Defect binnen garantietermijn na ontvangst van een product heeft 3 maanden garantie mits het anders vermeld is.

schade,waterschade aan het product word niet vergoedt.    


Web Winkel Keurmerken Van Euro Mobile Company B.V.

W3Schools W3Schools